Recomandari utile in contextul Pandemiei Covid-19

Pandemia existenta ne determina sa fim responsabili atat pentru noi cat si pentru cei din jurul nostru.
Sanatatea clientilor si a membrilor echipei este si va fi mereu principala noastra prioritate.

Tratam cu maxima seriozitate si responsabilitate situatia actuala. In acest scop am implementat urmatoarele masuri de preventie:

  • Programarile se fac doar telefonic la urmatoarele numere de contact: 0236419992 sau 0746966355;
  • Va rugam sa amanati programarea daca tusiti, aveti febra, ati intrat in contact cu persoane cu aceste simptome sau care au calatorit in strainatate recent (in ultimele 14 zile fata de data programarii la consultatie);
  • Va rugam sa purtati masca si sa o folositi pe toata perioada petrecuta in cabinet;
  • La intrare veti gasi botosi din plastic pe care va rugam sa ii puneti peste incaltamintea dumneavoastra;
  • Va oferim dezinfectant pentru maini si va rugam sa il folositi cat mai eficient;
  • La intrarea in unitate va fi masurata temperatura Dvs. de catre personalul cabinetului;
  • Va rugam sa completati un Formular cu informatii despre starea dumneavoastra de sanatate si unul privind Acordul pentru consultatie si folosirea datelor cu caracter personal;
  • Va rugam sa pastrati Distanta de siguranta fata de ceilalti pacinenti si fata de personalul cabinetului;
  • Pentru a evita aglomerarile in sala de asteptare va rugam sa va prezentati neinsotiti la consultatie;
  • In cazul minorilor, acestia vor fi insotiti doar de o singura persoana adulta;
  • Pentru comenzi de ochelari sau pentru achizitia de accesorii va rugam sa ne contactati in prealabil. In vederea solutionarii unei astfel de situatii va vom comunica un interval orar viitor, pentru a evita aglomerarea;
  • Spatiile comune, suprafetele, aparatura si ramele de ochelari vor fi dezinfectate dupa fiecare pacient in parte. Dezinfectarea se realizeaza cu produse profesionale;
  • Evaluam zilnic starea de sanatate a angajatilor nostri, masuram temperatura la inceperea si terminarea programului de lucru.

Intrucat suntem o echipa care va lucra intr-un regim special, este posibil sa nu putem raspunde intotdeauna imediat la telefon. Va rugam sa ne scuzati si sa reveniti cu un alt apel telefonic.

Va tinem in permanenta la curent cu informatii privind data reluarii activitatii.

Vrem sa fim alaturi de dumneavoastra si de sanatatea ochilor Dvs.

Asteptam cu nerabdare sa va intalnim.

Informatii Pacienti

 

1. Cand este necesar un control oftalmologic

  • Trebuie sa fie consultati la varsta de 1 luna: copiii prematuri (nascuti inainte de 28 saptamani de sarcina), cei care au o greutate la nastere sub 1500 g, cei cu un scor APGAR mic („nota mica” la nastere), cei cu suferinta neurologica neonatala, copiii proveniti din sarcini gemelare si multiple;
  • Imediat atunci cand observam semne de inflamatie sau anomalii oculare;
  • Copilul este bine sa fie examinat intre 9-12 luni daca: apare un strabism, in familie exista afectiuni oculare ereditare, esti purtator permanent de ochelari, exista cazuri de “ochi lenes” (ambliopie).
  • La 3 ani toti copii trebuie evaluati oftalmologic. La acesta varsta putem avea, cu ajutorul parintilor, o colaborare din partea copilului care permite o evaluare corecta;
  • Anual in copilarie si adolescenta;
  • In cazul tinerilor o data la 2 ani.;
  • Pentru varste situate intre 40-45 ani apare presbiopia care impune un ajutor la citit. Un control anual incepand cu aceasta varsta este necesar pentru stabilirea dioptriei ochelarilor, depistarea precoce a unui eventual glaucom sau a altor afectiuni oculare;
  • Oricand se observa o scaderea a acuitatii vizuale, ochii rosii, senzatie de corp strain, dureri oculare, lacrimare abundenta, secretii mucopurulente, dureri de cap.

2. Pregatirea pentru consultatie

  • Atunci cand doriti sa efectuati o consultatie la Optim_Quality, este bine sa aduceti istoricul medical oftalmologic (retete de ocheleri mai vechi, retete de tratament, investigatii oftalmologice anterioare, bilete de iesire din spital) sau macar ultima pereche de ochelari;
  • Daca sunteti deja pacientul cabinetului, o parte din informatiile medicale se afla oricum in baza noastra de date; chiar si in acest caz este indicat sa aduceti cu dumneavoastra toate documentele medicale de care dispuneti referitoare la afectiunile oculare;
  • In cazul in care doriti programare pentru Orthokeratologie (Lentile de contact de noapte/dure) sau sunteti membrul unei clinici partenere, va rugam sa specificati acest aspect in momentul programarii telefonice si sa aduceti documentele aferente;
  • Consultatia pentru prescrierea lentilelor de contact moi presupune si proba acestora. Din acest motiv trebuie sa va rezervati un timp mai mare pentru consultatie si este indicat (acolo unde este cazul) sa va prezentati fara machiaj.;
  • Consultatiile pentru copii este de preferat sa se efectueze in timpul diminetii sau dupa somnul de pranz. Pentru o colaborare eficienta, copilul trebuie sa fie odihnit, hranit si sa se evite expunerea la televizor/telefon mobil in ziua consultatiei. Pentru un rezultat cat mai concludent al consultatiei, in cazul copiilor, este posibil ca medicul sa considere necesara administratrea picaturilor pentru dilatarea pupilei, lucru putin deranjant pentru copii. Neplacerile cauzate de acest aspect al consultatiei pot fi evitate prin pregatirea in prealabil a copiilor de catre parinti.

3. Durata unei consultatii

Durata unei consultatii difera in cazul pacientului adult fata de pacientul copil si depinde de afectiunea de care suferiti. Un consult oftalmologic de rutina dureaza aproximativ 20-30 minute.

In cazul in care sunt necesare alte investigatii, medicul oftalmolog sau asistenta va vor explica etapele si durata consultatiei. Din aceste motive este bine sa va rezervati minim o ora pentru aceasta. Tratam fiecare pacient in functie de nevoile sale, de aceea exista situatii in care din motive obiective, trebuie sa dedicam mai mult timp unui pacient.

Daca se intampla sa ne decalam cu ora la care sunteti programat (a) si sa fie necesar sa asteptati, ne cerem scuze si va rugam sa aveti rabdare! Veti fi tratat (a) cu maxima atentie atunci cand veti fi consultat/indrumat pentru alegerea unei perechi de ochelari.

4. Ce se intampla in timpul unei consultatii?

  • Se efectueaza evaluarea polului anterior, autorefractometrie computerizata, se determina acuitatea vizuala, se evalueaza miscarile oculare, se prescrie corectia optica necesara la distanta si la apropiere. Se examineaza polul posterior si dupa caz se masoara tensiunea oculara, simtul cromatic;
  • In anumite situatii (mai ales la copii si tineri), este necesara repetarea autorefractometriei computerizate dupa administrarea unor picaturi pentru cicloplegie. Acest lucru este necesar pentru a determina corect defectele de vedere;
  • Dupa administrarea picaturilor este dificil sa privim la distanta dar mai ales la aproape. Apare si discomfort la lumina si ca atare nu trebuie sa mai conducem dupa consultatie;
  • Daca, pentru stabilirea diagnosticului, medicul veti avea nevoie de investigatii suplimentare, veti fi informat, costurile acestora nefiind incluse in costul consultatiei;
  • In anumite situatii, examinarea poate sa nu cuprinda toti acesti pasi – de ex., cand pacientul vine cu corp strain ocular sau exista fenomene inflamatorii. Se verifica acuitatea vizuala dar nu este momentul prescrierii ochelarilor.

5. Consultatii in regim de urgenta

Puteti beneficia de consultatii in regim de urgenta in cadrul centrului oftalmologic Optim Quality, in limita disponibilitatii medicilor. Aceste consultatii au loc in timpul programului medicilor. Fiind consultatii suplimentare fata de cele deja programate ele necesita un timp de asteptare mai mare si au un tarif special.

6. Costul unei consultatii

Tarifele practicate in cadrul centrului oftalmologic Optim Quality sunt publice. Va rugam sa accesati prima pagina > sectiunea Tarife si consultati Lista de tarife.

7. Lentile de noapte – pot sa le comand la dumneavoastra?

Da. Centrul oftalmologic Optim Quality este primul si singurul cabinet din Galati unde se efectueaza consultatii pentru prescrierea lentilelor de noapte pentru corectia miopiei si astigmatismului miopic in urma carora puteti plasa comanda. De asemenea, dispunem de tot pachetul de solutii si accesorii necesare intretinerii acestui tip de lentile. Pentru mai multe informatii si detalii va rugam sa ne contactati.

8. Unde pot comanda ochelari si lentile de contact? Cat costa?

Comanda se poate face direct la sediul centrului oftalmologic Optim Quality. Va punem la dispozitie o gama variata de rame si lentile pentru ochelari (lentile monofocale, bifocale, progresive, lentile pentru activitatea la computer, fotocromatice etc.). Gama de lentile de contact cuprinde atat lentile cu dioptrie incolore cat si colorate.

O pereche de ochelari nu poate avea un pret standard. Prescriptia medicala este personalizata pentru fiecare pacient. Rama de ochelari si tipul de lentile se stabilesc in functie de dioptria necesara si de protectia adecvata tipului de activitate desfasurata de persoana in cauza. Astfel, pretul unei perechi de ochelari se poate comunica doar la sediul centrului oftalmologic, in urma unei analize si a unor discutii purtate cu tehnicienii optometristi.

Personalul nostru are o experienta deosebita in domeniu si o mare disponibilite pentru a va sprijini sa reusiti sa comandati produsul cel mai potrivit pentru dumneavostra.

9. Modalitati de plata

Va oferim posibilitatea de plata cash sau card si plata in rate fara dobanda, prin intermediul Card Avantaj – CREDIT EUROPE BANK - 4 rate, sau Card Star BT – BANCA TRANSILVANIA – 3 rate.

Pentru informatii si programari: